Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

316. Η τζαμπατζίδικη φιλανθρωπία

Εκνευρίζομαι όταν παίρνω στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, από σοβαρούς γνωστούς, διάφορα chain letters που απευθύνονται μόνο σε πολύ αφελείς.

Ένα από αυτά, το πιο κλασικό πήρα σήμερα. Έχει την φωτογραφία ενός άρρωστου παιδιού (φωτο), που συνοδεύεται από το εξής κείμενο:

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ. Το μωράκι πάσχει από καρκίνο στον ΕΓΚΕΦΑΛΟ . Με κάθε προώθηση οι γονείς του παίρνουν 5 cents για να πραγματοποιήσουν την εγχείρηση.
ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ.
ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ! ! !

Απάντησα στον αποστολέα με το εξής μήνυμα:
Απορία: ποιος είναι αυτός άγνωστος που πληρώνει 5 σεντς στους γονείς ανά μήνυμα; (Σημειωτέον ότι δεν υπάρχει τεχνικά τρόπος να μετρηθούν τα αποστελλόμενα μηνύματα, αλλά αυτό είναι λεπτομέρεια).

Γιατί αυτός ο «άγνωστος φιλάνθρωπος»  δεν παρέχει την βοήθειά του απευθείας στους γονείς αντί να την συνδέει ανοήτως με ανώφελες αποστολές μηνυμάτων;

Κοντολογίς, ένα ακόμη chain letter, που χρησιμοποιεί ανεπαίσχυντα ως δόλωμα την συγκινητική φωτογραφία κάποιου άρρωστου παιδιού.

Φυσικά, διέγραψα το μήνυμά σου χωρίς να το στείλω σε κανένα.


Πριν το διαγράψω μέτρησα τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις περίπου 100 αποδεκτών που είχε σταλεί πριν από εμένα.   

Καταλαβαίνω το κίνητρο του αρχικού συντάκτη του chain letter. Είναι η συλλογή ηλεκτρονικών διευθύνσεων που θα πουλήσει σε εταιρείες που προωθούν ποικιλώνυμα προϊόντα, (από βιάγκρα μέχρι μεγεθυντές οργάνων),  μέσω ομαδικών αποστολών ενοχλητικών μηνυμάτων (spam).  

Δεν καταλαβαίνω όμως την αφέλεια όσων «τσιμπάνε» και συμμετέχουν απερίσκεπτα στο κακόβουλο παιχνίδι του, διαδίδοντας το μήνυμα. Ίσως καλόπιστα νομίζουν πως έτσι επιτελούν φιλανθρωπικό έργο, χωρίς να βάλουν το χέρι στην τσέπη. Αισθάνονται σαν τον Καλό Σαμαρείτη, επειδή μόνο και μόνο έκαναν forward ένα μήνυμα.

Εκτός από τζάμπα μάγκες (που έλεγε κι ο Σημίτης) φαίνεται πως έχουμε και τζάμπα φιλάνθρωπους...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου