Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

328. Το μυρωδάτο φασκόμηλο

Αν το αρωματικό αυτό φυτό με την πλούσια, εξαίσια μυρωδιά, είχε ένα εξωτικό όνομα, ας πούμε, εντελβάις, φύτρωνε σε απρόσιτα μέρη, στις Άλπεις ή στα Ιμαλάια και πουλιόταν σε υψηλή τιμή, θα ήταν περιζήτητο.

Τώρα όμως που φυτρώνει σε κάθε γωνιά της Ελληνικής γης και πουλιέται παντού και πάμφθηνα, το περιφρονούμε σαν παρακατιανό πιστεύοντας πως το αφέψημά του  σερβίρεται μόνο σε κάτι γέρους, στα επαρχιακά καφενεία. Φασκόμηλο, σου λέει…

Σε επαγγελματικό ταξίδι στην Κορέα, αναγκάστηκα να πιω πολλά φλιτζάνια με γκινσένγκ, το εθνικό τους ρόφημα, αφού το πρόσφεραν σε κάθε γραφείο που επισκεπτόμουν αντί για καφέ ή τσάι. Ήταν φτιαγμένο από μια τοπική ρίζα που ξέραιναν και έκαναν σκόνη. Η γεύση του; Απαίσια. Καμιά σχέση με τη μοσχοβολιά του φασκόμηλου.

Πέραν της ευωδιάς του, το φασκόμηλο έχει αντισηπτικές, αποχρεμπτικές και σπασμολυτικές ιδιότητες, γι΄αυτό η επιστημονική ονομασία του είναι "Σάλβια η φαρμακευτική".  Ό,τι πρέπει για τα κρυολογήματα του χειμώνα, που μας ταλαιπωρούν.   
Το κατάλληλο μάρκετινγκ έκανε ένα καραμελοζούμι, τίγκα στην ζάχαρη και στην καφεΐνη, να γίνει το Νο 1 αναψυκτικό στον κόσμο. Έτσι λοιπόν, μια απλή διαφημιστική καμπάνια, θα μπορούσε να πείσει πρώτα εμάς, του Έλληνες, να αλλάξουμε την στρεβλή αντίληψη που έχουμε για το φασκόμηλο και να το αναγάγουμε σε εθνικό μας τσάι. Ύστερα, να πείσουμε τους ξένους για την αξία του και να το εξάγουμε.

«Λεφτά υπάρχουν». Αρκεί να τα ανακαλύψουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου