Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

437. Ο άνθρωπος-τουβλάκι του Lego

 
 
'Ενα κέντημα είναι η επανάληψη ενός συγκεκριμένου μοτίβου πάρα πολλές φορές, με διάφορες παραλλαγές.
Ένα μεσαιωνικό κάστρο με τις επάλξεις και τις πολεμίστρες του είναι φτιαγμένο από χιλιάδες πέτρες βαλμένες  έντεχνα την μια δίπλα στην άλλη. Η πρόσοψη ενός μεγάλου κτιρίου στην Αγγλία είναι καμωμένη με χιλιάδες όμοια τούβλα. Το Σινικό τείχος αποτελείται από εκατομμύρια χωμάτινους πλίθους. Όλα τους είναι η επανάληψη του ίδιου πράγματος: βελονιά-πέτρα-τούβλο-πλίθος. 
Ένα ογκώδες μυθιστόρημα ή μια εγκυκλοπαίδεια γράφεται με την επανάληψη 24 γραμμάτων. Ένας πίνακας ζωγραφικής με πολλές πινελιές. Ένα μουσικό έργο με επτά νότες, που επαναλαμβάνονται  με διαφορετική  σειρά.  
Το σώμα μας αποτελείται από δισεκατομμύρια ανθρώπινα κύτταρα. Κάθε στερεό, υγρό ή αέριο σώμα από την επανάληψη του μορίου τους.  Όλο το σύμπαν από άπειρα, σε αριθμό, άτομα.  
Κάθε ανθρώπινο έργο προϋποθέτει απέραντη υπομονή και έμπνευση του δημιουργού του.
Κάθε έργο της φύσης προϋποθέτει την ύπαρξη είτε θεού είτε big bang και εξέλιξης.  
Όλη η ανθρωπότητα είναι ένα τεράστιο παιχνίδι lego. Και εμείς τα τουβλάκια του…  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου