Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

530. Ρόλος επιστημών


Πιστεύω ότι, σε τελευταία ανάλυση, ο ρόλος των επιστημών είναι η βοήθεια προς τον άνθρωπο να βρίσκει το στίγμα του στον συμπαντικό χωροχρόνο. 

Δηλαδή, η ιστορία τον τοποθετεί στον χρόνο (τι συνέβη πριν από αυτόν), η αστρονομία στο διάστημα (η θέση της γης και η δική του στο σύμπαν), η βιολογία στον χώρο των εμβίων, η ανθρωπολογία στη εξέλιξή του μέχρι τον homo sapiens, η φιλοσοφία στην σφαίρα των ιδεών, τα φυσικομαθηματικά στην θέση του ως προς τους νόμους του σύμπαντος, η χημεία στα συστατικά και τις αντιδράσεις του σώματός του και της γύρω ύλης, η θεολογία στη σχέση του με το επέκεινα, η οικονομία στις δοσοληψίες του μες τον υπόλοιπο κόσμο, η ψυχολογία την θέση του με το εγώ του, κλπ.    

Το στίγμα ενός σημείου σε δισδιάστατη επιφάνεια καθορίζεται από δύο μόνο συντεταγμένες, στον χώρο από τρεις ενώ το στίγμα ενός ανθρώπου χρειάζεται πολλές για να προσδιορισθεί. 

(Εικονίζεται το έργο μου "Αναδυόμενη Αφροδίτη" από τη συλλογή "Κοχύλια")

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου