Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

323. Από την χορδή στη μπαταρία

Βλέπω το κουρδιστό ρολόι που κράτησα για ενθύμιο από το πατρικό μου σπίτι και θαυμάζω, ακόμη μια φορά, την ανθρώπινη επινοητικότητα. Παιδί, έβγαζα το καπάκι και περιεργαζόμουν τον μηχανισμό του. Ένα μεγάλο ελατήριο του δίνει κίνηση. Αποθηκεύει την ενέργεια που παίρνει από το κούρντισμα και την αποδεσμεύει σταδιακά.

Το ίδιο κάνει και η χορδή του τόξου. H μυική δύναμη που συσσωρεύεται με το τέντωμά της απελευθερώνεται ακαριαία εκτινάσσοντας το βέλος. 

Μυική δύναμη συγκέντρωναν και τα συστρεφόμενα σχοινιά στους καταπέλτες που εκτόξευαν ογκόλιθους στα κάστρα των εχθρών.

Οι ανακαλύψεις που ακολούθησαν (πυρίτιδα, ατμομηχανή, ηλεκτρικό ρεύμα, κλπ) αχρήστευσαν ελατήρια και τεντωμένες χορδές.

Τα τελευταία χρόνια, οι μπαταρίες κυριάρχησαν στη ζωή μας. Βρίσκονται παντού: στο αυτοκίνητο, στο ρολόι χεριού και τοίχου, στον φανό, στο κινητό, στο λαπ-τοπ, στο τηλεχειριστήριο, στα παιχνίδια, στον συναγερμό, στη φωτογραφική, κουρευτική και ξυριστική μηχανή, στη βιντεοκάμερα, στον βηματοδότη, στο πιεσόμετρο, στα ακουστικά βαρυκοήας και home cinema, στη ζυγαριά κουζίνας και λουτρού, στο σκουπάκι της κουζίνας,  στην οδοντόβουρτσα, στο κλειδί του αυτοκίνητου, στο δραπανικατσάβιδο, στο στυλό λέιζερ, σε όλα τα γκάτζετ.

Μετά την εποχή του χαλκού και του σίδηρου βιώνουμε τώρα την εποχή της μπαταρίας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου