Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

285. Οι κούκλες της Αρλέτας

Η Αρλέτα με παραπέμπει στην εφηβεία μου, στο Νέο Κύμα της «χρυσής» δεκαετίας του ΄60. Έλεγε σε συνέντευξη πως είχε σπίτι της κάποιες κούκλες χωρίς μαλλιά, που αγόρασε από το Μοναστηράκι. Γι’ αυτό ακριβώς της άρεσαν, επειδή ήσαν χωρίς μαλλιά.

Αν δεις αυτές τις ταλαιπωρημένες κούκλες κάπου, θα τις πετάξεις στον πλησιέστερο κάδο σκουπιδιών. Τι πιο φυσικό; Τα παιδιά έπαιξαν μαζί τους τις μάδησαν, τις χάλασαν κι είναι άχρηστες. Κι όμως, υπάρχει κάποιος άγνωστος που ενδιαφέρεται γι’  αυτές. Αλλιώς δεν θα τις είχε στο μαγαζί του ο παλαιοπώλης στο Μοναστηράκι.

Αυτό που συμβαίνει με τις καραφλές κούκλες ισχύει για κάθε χαλασμένο ή σπασμένο παιχνίδι, σκεύος ή αντικείμενο. Πράγμα που γνωρίζουν άριστα οι ρακοσυλλέκτες, που ζουν από αυτά. Να, το λοιπόν, που η έννοιες είναι σχετικές. Το άχρηστο για μένα είναι χρήσιμο για κάποιον άλλον.

Το ίδιο συμβαίνει με τους ανθρώπους. Και ο πιο (φαινομενικά) άχρηστος μπορεί να είναι πολύτιμος για κάποιον άλλο. Απλά αυτός ο άλλος δεν βρέθηκε ακόμη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου