Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

505. Μια κεφάτη συνέντευξη με τον Δημήτρη Γιατζόγλου


Με τον εξαίρετο και πνευματώδη δημοσιογράφο  Δημήτρη Γιατζόγλου έχουμε μια καταπληκτική χημεία. 

Αυτό φάνηκε στην παρουσίαση του πρώτου βιβλίου μου "Αντίο, Άγχος" που είχαμε κάνει στο στούντιο του ραδιοσταθμού του Σκάι, μαζί με την επίσης εξαίρετη Χριστίνα Βίδου, όπου επί μία ώρα,  με πολύ κέφι και πολλά γέλια, μιλούσαμε για το βιβλίο, και όχι μόνο. 

Επαναλήφθηκε όμως πρόσφατα την 30/4/2014, όταν παρουσιάσαμε με το ίδιο κέφι το δεύτερο βιβλίο μου, το "Αντίο, Πάχος" στο στούντιο του ραδιοσταθμού του Άλφα αυτή την φορά, από όπου και η αναμνηστική φωτογραφία.  Πραγματικά, το διασκεδάσαμε αφάνταστα και οι δυο μας. 

Ελπίζω να διασκεδάσετε κι εσείς ακούγοντας, αν θέλετε, την εκπομπή 
εδώ, όπου μιλάμε για μισή ώρα, από το 14ο έως το 44ο λεπτό: 
http://www.alpha989.com/Media.aspx?a_id=1338&item=11439&prodId=127

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου