Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

507. Η δερμάτινη μπάλα ποδοσφαίρου


Θαύμα της τεχνολογίας η αστραφτερή, χρωματιστή και καταστρόγγυλη μπάλα του Μουντιάλ. Αποτελείται από έξι συμμετρικά πάνελ με νέα δομή επιφάνειας, που προσφέρει βελτιωμένη υφή, πρόσφυση, σταθερότητα και αεροδυναμική.

Άθελα μου η σκέψη μου πάει στη γιαγιά αυτής της μπάλας, την δερμάτινη με σαμπρέλα και κορδόνι.  Όταν έβρεχε, βάραινε από το νερό που ρουφουσε το πετσί. Παλαίμαχος άσος του Ολυμπιακού Ηλίας Ρωσίδης της δεκαετίας του '50, μουδιηγόταν τις προάλλες: "Όταν απέκρουα με κεφαλιά την βρεγμένη μπάλα στο κορδόνι, ζαλιζόμουν. Ώσπου να συνέλθω δεν έβλεπα γύρω μου και έτρεχα στα τυφλά".

Αναρωτιέμαι, πώς να είναι οι μπάλες ποδοσφαίρου ύστερα από πενήντα χρόνια; Ίσως να εξελιχθούν τόσο πολύ που να μην χρειάζονται καν οι παίκτες"...   


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου