Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

508.Τα πάντσερ και το σχοινί του κρεμασμένου

Κανείς πια δεν έλεγε με το όνομά της την εθνική ομάδα της Γερμανίας που κατέκτησε επάξια το παγκόσμιο κύπελλο. Όλοι οι δημοσιογράφοι και οι σπορκάστερ πάντσερ την ανέβαζαν, πάντσερ την κατέβαζαν. 

Μόνο που, συνειρμικά, οι δύο αυτές λέξεις, πάντσερ και παγκόσμιο έχουν ξανασυναντηθεί κάτω από εντελώς διαφορετικές συνθήκες. Βλέπεις, τα πάντσερ ήταν τα γερμανικά τανκς που σκόρπισαν τον όλεθρο και σκότωσαν εκατομμύρια ανθρώπους κατά τον Δεύτερο Παγκόσμιο πόλεμο. 

Είναι νομίζω τουλάχιστον άκομψη (για να μην πω ανατριχιαστική) αυτή η προσωνυμία που κολλήσανε στην γερμανική ομάδα. Στου κρεμασμένου το σπίτι δεν μιλάνε για σχοινί. 

Δυστυχώς, δεν είναι το πρώτο δείγμα της Ευρώπης (και της Ελλάδας, φυσικά) που ξεχνά την χιτλερική θηριωδία...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου