Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

77. Οι κόκκοι της εικόνας και του σώματος

Παρατηρώ μια γιγαντοαφίσα. Από μακριά δείχνει μια απολύτως ευδιάκριτη εικόνα, με υψηλή ανάλυση. Μόλις όμως πλησιάσω, το πράγμα αλλάζει. Ανακαλύπτω ότι αυτό που έβλεπα από μακριά δεν είναι αυτό που βλέπω από κοντά. Όσο πλησιάζω τόσο η εικόνα θολώνει καθώς μεγεθύνονται οι κόκκοι από τους οποίους αποτελείται. 

Το ίδιο φαινόμενο παρατηρώ όταν μεγεθύνω στο κομπιούτερ μια ηλεκτρονική φωτογραφία. Σε υπερμεγέθυνση, η εικόνα έχει χαθεί και το μόνο που φαίνεται είναι διάφορα τετράγωνα σχήματα ποικίλου χρώματος.

Αυτό γίνεται με οποιοδήποτε στερεό σώμα. Εδώ η διαφοροποίηση γίνεται ορατή μόνο όταν το τέμνω συνεχώς σε μικρότερα κομμάτια, μέχρις ότου φτάσω στο μόριο, στο άτομό  και σε υποατομικό επίπεδο.

Όπως οι εικόνες αποτελούνται από pixel έτσι και η τα σώματα αποτελούνται από μικροσκοπικότατα τμήματα. Δεν έχουμε ακόμη καταφέρει να προσδιορίσουμε το βασικό «τούβλο» που έχτισε το σύμπαν.  Το modularity σε όλο του το μεγαλείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου