Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

85. Ένα φανταστικό (;) διάγγελμα του μακρινού (;) μέλλοντος


«Ελληνικέ λαέ. Σου απευθύνω αυτό το διάγγελμα για να σου ανακοινώσω  ότι δυστυχώς, επτωχεύσαμεν. Οι τιτάνιες προσπάθειες που καταβάλλαμε για να σωθεί η Ελληνική οικονομία απέτυχαν. Το σύστημα κατέρρευσε.
-Πάλι σκούρα γραβάτα φοράει ο πρωθυπουργός, αλλά δεν ταιριάζει με το κοστούμι του.
-Στην τηλεόραση φαίνονται πιο άσπρα τα μαλλιά του.
-Κοίτα πλάκα, ρε! Ούτε Ελληνικά δεν έμαθε ακόμη να μιλάει. Άκου «επτωχεύσαμεν»!  
-Ωραία! Τώρα θα καπνίζουμε ελεύθερα στις ταβέρνες.  
»Τα δημόσια ταμεία είναι άδεια. Κανείς δημόσιος υπάλληλος δεν μπορεί πλέον να πληρωθεί. 
-Να ξαναπροσλάβεις όλους τους έκτακτους.
-Τέρμα οι μετατάξεις. Είναι αντισυνταγματικές. Το είπε και ο κ. Νομικός, ο συνταγματολόγος.
-Να καταργήστε τα διόδια.
»Τα καύσιμα της χώρας τελείωσαν. Το ηλεκτρικό ρεύμα θα κοπεί σε τρία λεπτά, μόλις εξαντληθούν τα αποθέματα πετρελαίου της ΔΕΗ. Για θέρμανση, μπορείτε να κάψετε τα λεφτά σας. Τώρα σας είναι άχρηστα.
-Αν τολμήσουν να πουλήσουν την ΔΕΗ θα κατεβάσουμε τους διακόπτες. Θα βυθίσουμε τη χώρα στο σκοτάδι. 
- Όχι, ρε, δεν πουλάμε τα Ελληνικά νησιά! Να τα βρείτε από αλλού.  
-Βάζελοι, την Κυριακή θα σας θα σας σκίζουμε, ρε!
-Αυτός εκεί δίπλα του, ποιος είναι;
»Το υγειονομικό υλικό έχει εξαντληθεί. Τα νοσοκομεία της χώρας κλείνουν. Οι ασθενείς φεύγουν.
-Ναι, τα χάλια της παιδείας δεν τα βλέπεις, τα νοσοκομεία σου φταίξανε. Το άσυλο είναι αδιαπραγμάτευτο.
-Ο νόμος για την υγεία να αποσυρθεί. Πλήττει τα δικαιώματά μας.
-Όχι ψήφο στους μετανάστες.
-Να πληρώσουν αυτοί που τα φάγανε, ρε! Δεν πληρώνω. Ανυπακοή και αντίσταση.
»Οι δημόσιες συγκοινωνίες, σε μισή ώρα, σταματούν την λειτουργία τους. 
-Ρε, Μανώλη, καλά που μου το θύμισε. Τι ώρα έχουν αύριο στάση εργασίας οι οδηγοί λεωφορείων;
-Όχι στην αξιολόγηση των καθηγητών.
-Όλοι στην απεργία και στην κατάληψη της Ακρόπολης.
-Δωρεάν συγκοινωνίες.
»Οι τράπεζες κλείνουν από αυτή την στιγμή. Οι καταθέτες χάνουν τα λεφτά τους. Οι συντάξεις τέλος. Τα σχολεία διακόπτουν την λειτουργία τους. Σταματά κάθε κίνηση στα αεροδρόμια και στα λιμάνια της χώρας.
-Ζήτω! Μαμά, γλυτώνουμε και το σχολείο!
-Κάτω τα  χέρια από τις κατακτήσεις μας, που κερδίσαμε με ταξικούς αγώνες.
-Να πληρώσουν οι Αμερικάνοι. Αυτοί φταίνε.
-Να νομιμοποιηθούν όλοι οι μετανάστες. Όχι στον φράχτη του αίσχους.
»Ελληνικέ λαέ. Ο λαϊκισμός θριάμβευσε. Οι περισσότεροι υπουργοί μου, το βαθύ ΠΑΣΟΚ και σύμπασα η αντιπολίτευση υπονόμευσαν συστηματικά και αδιάκοπα όλες μου τις προσπάθειες.  Το κίνημα «δεν πληρώνω» επικράτησε σε όλη τη χώρα. Μας νίκησαν. Παραδέχομαι την ήττα μου. Λυπάμαι. Παραδίδω την εξουσία σε όποιον την θέλει. Ο σώζων εαυτόν σωθήτω. Καληνύχτα σας»
-Ουφ, τον βαρέθηκα. Άλλαξε κανάλι, ρε γυναίκα. Βάλε Λαζόπουλο, να γελάσουμε λίγο. Μόνο αυτός τους τα χώνει.
-Ναι, σιγά να μην τον πιστέψουμε. Έτσι τα λέει, ο μασκαράς, για να μας εκφοβίσει.
-Ελένηηη. Γιατί σβήσανε τα φώτα; Έπεσε η ασφάλεια;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου