Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

279. Tο τριχωτό μας σώμα

Κοιτάζω στην πλαζ τα ημίγυμνα σώματα που καλύπτονται από τρίχες. Στο πρόσωπο, στο στήθος στα πόδια, στην κοιλιά, παντού. Χονδρές τρίχες οι άνδρες, χνούδι οι γυναίκες και τα παιδιά.
     
Σκέφτομαι πως κάποιες χιλιάδες χρόνια αργότερα, οι απόγονοί μας πιθανόν να είναι άτριχοι. Το δικό μας τριχωτό σώμα θα τους φαίνεται αποτρόπαιο. Τόσο αποτρόπαιο όσο σήμερα φαίνεται σ' εμάς το τριχωτό, σαν χιμπατζή, σώμα των μακρινών προγόνων μας. 
    
Ίσως αυτό να εξηγεί το σύγχρονο φαινόμενο, οι γυναίκες να κάνουν αποτρίχωση στα πόδια και στο πρόσωπο και άνδρες στο στήθος και σε άλλα σημεία του σώματος, αντικαθιστώντας τις τρίχες με τατουάζ.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου