Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

258. Ο φαντάρος κι η πεταλούδα

Ο εφιάλτης που βλέπω κατά καιρούς στον ύπνο έχει να κάνει με την στρατιωτική μου θητεία. Υπηρέτησα δυο χρόνια ως γραφέας.  Στον ύπνο μου όμως βλέπω πως είμαι ξανά φαντάρος, για δεύτερη φορά, αρκετά χρόνια μετά την πρώτη. 

Χθες βράδυ είδα τον ίδιο εφιάλτη. Ξύπνησα και σκέφθηκα με ανακούφιση τι βλακείες ονειρεύομαι. Εξεπλάγην όμως με την απόλυτη βεβαιότητά που είχα πριν ξυπνήσω, πως ήμουν και πάλι φαντάρος.  

Σκέφτηκα τότε πως πραγματικότητα είναι αυτό που πιστεύεις με όλη την δύναμη της ψυχής σου πως είναι πραγματικό. Τότε όμως υπάρχουν δύο πραγματικότητες: η πραγματική και η ονειρική. Η ονειρική είναι εξίσου ζωντανή με την πραγματική αφού φέρνει ονειρώξεις, υπνοβασία ή εφιάλτες που μπορεί να εκδηλώνονται από παραμιλητό και μουγκρητά μέχρι καρδιακή ανακοπή. 

Τώρα καταλαβαίνω το περίφημο όνειρο του Κινέζου φιλόσοφου Τσουάνγκ Τσου, (Chuang Tzu) που ονειρεύτηκε πως ήταν πεταλούδα, κι όταν ξύπνησε δεν ήξερε αν ήταν άνθρωπος που ονειρεύτηκε πως ήταν πεταλούδα ή πεταλούδα που τώρα ονειρευόταν ότι ήταν άνθρωπος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου