Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

261. Οι ομοφυλόφιλοι ηθοποιοί


Σε αρκετά σήριαλ της τηλεόρασης υπάρχει ρόλος gay που  ακκίζεται. Έγινε ιστορικό το τηλεοπτικό φιλί δύο ανδρών, που στην εποχή του, έκανε ντόρο.

Πολλοί αντιδρού. Η δημοσιογράφος κ. Νικολούλη εξεμάνη: «ε, είπαμε να τους δεχθούμε, όχι και να μας κυριεύσουνε!».

Νομίζω ότι το φαινόμενο οφείλεται στην μέχρι πρότινος κοινωνική απόρριψη των ομοφυλόφιλων, που δημιούργησε πολλές τραγωδίες. Εκείνοι, για να προστατευθούν,  αναγκάζονταν να μένουν «κρυμμένοι στο ντουλάπι». Τώρα αρχίζουν να βγαίνουν διεκδικώντας τα δικαιώματά τους.  

Συζητώντας με φίλο ηθοποιό την ύπαρξη αρκετών ομοφυλόφιλων ανάμεσα στους συναδέλφους του, μου εξήγησε ότι αυτό συμβαίνει όχι γιατί οι ηθοποιοί γίνονται gay αλλά το αντίστροφο, επειδή το επάγγελμα αυτό είναι από τα λίγα που τους δέχεται και τους υποστηρίζει.

Παρ΄όλα αυτά, η κοινωνική προκατάληψη συνεχίζει να κυριαρχεί και τα οικογενειακά δράματα δεν λείπουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου