Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

272. Ο Αυνάν και η Εύα

Όταν κάποιος χτυπηθεί από την μοίρα, μπορεί να παρηγορηθεί από παραδείγματα της Βίβλου. Αν έχει φτάσει σε απόγνωση, τον Ιώβ. Έχοντας φθάσει σε έσχατο εξευτελισμό, τον  μαστιγούμενου Ιησού. Η μάνα μπροστά στο νεκρό παιδί της, την Παναγία.

Τα παραδείγματα βιβλικής αναφοράς αφθονούν. Μικρό δείγμα:
   Φθόνος: Κάιν. Προδοσία: Ιούδας. Δυσπιστία: Θωμάς. Λιποψυχία, δειλία: Πέτρος. Περιέργεια: Γυναίκα του Λωτ. Πειρασμός: Εύα. Ανδρική αφέλεια: Αδάμ. Σοφία: Σολομών. Διακεκομμένη συνουσία-αυτοϊκανοποίηση: Αυνάν. Διαβολή: Όφις. Ευσπλαχνία: Καλός Σαμαρείτης.

Νομίζω ότι ο λόγος που η Βίβλος, ανεξάρτητα από την θεοπνευστία της, παραμένει παγκόσμιο best seller είναι ότι έχει να πει κάτι για κάθε ανθρώπινο πρόβλημα.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου