Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

137. Οι εκνευριστικοί «ανώνυμοι» που τηλεφωνούν

   Με εκνευρίζουν κάποιοι  που τηλεφωνούν λέγοντας:
«Γεια σου, τι κάνεις;», οπότε με υποχρεώνουν να ρωτήσω
«Ποιος είναι;»  λες και είμαι υποχρεωμένος να αναγνωρίζω από τις πρώτες λέξεις την άγνωστη φωνή, την ώρα μάλιστα  που ήμουν απασχολημένος με κάτι.   
Πιο αστεία είναι η συνέχεια του διαλόγου:
«Έλα, ο Γιάννης είμαι»
«Ποιος Γιάννης;» ξαναρωτώ, προσπαθώντας να αναγνωρίσω την φωνή του συγκεκριμένου Γιάννη, ανάμεσα στους σαράντα Γιάννηδες που ξέρω.
«Ο Γιάννης, ο Τάδε είμαι, δεν με γνώρισες;» με ρωτά απορημένος και ελαφρώς παρεξηγημένος. 
«Έλα, βρε Γιάννη, εσύ είσαι; Και γιατί δεν είπες από την αρχή το όνομά σου;» τον ερωτώ προσπαθώντας με τα δόντια να κρύψω την τσαντίλα μου.
Δεν ξέρω αν αυτό είναι,  εκ μέρους τους, εκδήλωση αφέλειας, βλακείας, αγένειας, έλλειψης διακριτικότητας ή εγωπάθειας.
Όταν τηλεφωνώ, ακόμη και σε κολλητούς φίλους, λέω πρώτα το ονοματεπώνυμό μου. Αν είναι απασχολημένοι, το μόνο δεν θα ήθελαν είναι ένας σουρεαλιστικός διάλογος, σαν και τον πιο πάνω.
      Το ίδιο κάνω και όταν συναντώ κάποιο γνωστό. Εκείνη την στιγμή ίσως  ξεχνά το όνομά μου, όπως συμβαίνει συχνά με εμένα. Έτσι, τον βγάζω προκαταβολικά από την δύσκολη θέση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου