Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

138. Η απεργία των ΜΜΕ

     Ομολογώ ότι η πρόσφατη τετραήμερη απεργία των ΜΜΕ καθόλου δεν με χάλασε. Τουναντίον, ηρέμησα. Τέτοια χαλάρωση είχα να νιώσω από την…προηγούμενη απεργία τους.
     Το ίδιο πράγμα μπορεί να ειπωθεί με εκατό διαφορετικούς τρόπους. Τα ΜΜΕ όμως συναγωνίζονται ποιο θα βρει τον πιο τρομακτικό για να το σερβίρει. Τι να πρωτοθυμηθώ;
   Την «δρακουλίστικη» μουσική υπόκρουση (!) που συνοδεύουν κάποιες τηλεοπτικές ειδήσεις λες και βλέπουμε ταινία γκραν γκινιόλ;
   Τις στερεότυπες φράσεις και λέξεις που έχουν επιλεγεί επίτηδες για να ενσπείρουν τον τρόμο; Π.χ. «Φωτιά και λάβρα οι τιμές», «Νέο χαράτσι» «Πέθανε από την επάρατη νόσο» «AIDS η μάστιγα του αιώνα», «Στο στόχαστρο μπήκε ο …», «Καυτοί», «Σοκ».
     Επιλέγω στην τύχη από πρόσφατα πρωτοσέλιδα:
«Νέο σοκ στις ΔΕΚΟ» (Βραδυνή)
«Βόμβα 8 δισ. διαλύει μισθούς» (Τύπος της Κυριακής)
«Θηλιά οι αυξήσεις επιτοκίων» (Μετρό)
«Αγωνία για τον Φώτη» (Εσπρέσο)
«Παράλυτη η κυβέρνηση οδηγεί την χώρα στον όλεθρο» (Αυριανή)
     Βεβαίως ιστορικό έχει μείνει το πρωτοσέλιδο εφημερίδας πριν από πολλά χρόνια, σε άψογο δεκαπεντασύλλαβο: «Την έπνιξε, την έκαψε, την πέταξε στο ρέμα».
     Kάποτε βρέθηκα καλωδιωμένος με ένα μηχάνημα που μετρούσε το άγχος, συλλαμβάνοντας την ανεπαίσθητη εφίδρωση των δαχτύλων.
Τα αποτελέσματα με εξέπληξαν: όταν σκεφτόμουν, σύμφωνα με τις οδηγίες, την φλόγα στο τζάκι ή τις πάπιες στην λίμνη, ο δείχτης κατέβαινε. Αντίθετα, ορθωνόταν όταν σκεφτόμουν την διάβαση δρόμου από φανάρι ή την μύτη ενός μολυβιού. Χτύπησε όμως κόκκινο όταν φαντάστηκα πως έβλεπα ειδήσεις στην τηλεόραση!
     Υπομονή μέχρι την επόμενη απεργία των ΜΜΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου