Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

154. Καληνύχτα σας...

Η μέρα τέλειωσε. Πέφτω για ύπνο. Κατεβάζω τα ρολά. Σβήνω το φως, κουρνιάζω στα σκεπάσματά μου, κλείνω τα μάτια. Το μαγαζί γι’ απόψε έκλεισε.

Καθώς αποκοιμιέμαι φέρνω στο μυαλό κάποιους παλιούς μου στίχους:

«Κάθε βράδυ, / στην προσευχή σου, / αποχαιρέτησε την μέρα / που έχασες / για πάντα…».

Αύριο πάλι θα ξημερώσει μια κατακαινούργια μέρα. Θα είναι η μπίλια του φλίππερ που μου δίνει κάθε μέρα ο καλός θεούλης για να παίζω στο παιχνίδι της ζωής.
(Από το βιβλίο μου "Αντίο, Άγχος!")

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου