Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

174. Για ποιον χτυπά η καμπάνα

Λίγο μετά τα μεσάνυχτα. Η καμπάνα του χωριού χτυπά δαιμονισμένα. Φλόγες  ξεπηδούν από παντού.
Ποιος βλάκας χτυπάει την καμπάνα;
- Μισθωμένοι πράκτορες του ντόπιου και ξένου κεφάλαιου.
- Ο νεωκόρος θα είναι. Δεν κοιτάει που τον κερατώνει η γυναίκα του με  όλο το χωριό...
- Γιατί επέλεξε αυτή την στιγμή; Είναι τυχαίο
- Εδώ στήνεται σκηνικό εκβιασμού. Δεν θα περάσει.
- Θέλει να μας τρομοκρατήσει. Δεν μασάμε.
- Να παραιτηθεί. 
- Ουφ, με ξεκούφανε. Σταμάτησέ τον.
- Ποιος κρύβεται πίσω από τον κωδονοκρούστη;
- Η πλουτοκρατία και η διεθνής κερδοσκοπία.
- Kάτω τα δημαγωγικά ψευδοδιλλήματα.
- Προπαγάνδα.
- Δεν μας παρατάνε, λέω εγώ, μας πρήξανε πια.
- Το μισό δημοτικό συμβούλιο δεν συμφωνεί. Το άλλο μισό διαφωνεί.
- Μα, η φωτιά είναι τώρα το πρόβλημα;
- Να γίνει δημοψήφισμα.
- Νερό; Δεν υπάρχει σάλιο.
- Εγώ δεν το κουνάω. Ας έλθουν να με σώσουν οι Ευρωπαίοι.
- Εσείς φταίτε.
- Όχι, εσείς φταίτε.
- Μπαμπά, γκουχ, γκουχ, πνίγομαι, γκουχ. Γιατί κάνει τόση ζέστη;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου