Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

166. Ο άρχων της ασφάλτου!

Θυμάμαι, όταν ήμουν έφηβος, τον κυρ Αλέκο, τον θυμόσοφο της γειτονιάς, να κάνει την εξής εύστοχη παρατήρηση: «Οι οδηγοί τρέχουνε του σκοτωμού στην Εθνική για να πάνε μια ώρα αρχύτερα στο χωριό τους. Λες και κάποια σπουδαία δουλειά τους περιμένει εκεί. Και μόλις φθάσουν, την αράζουν στο καφενείο της πλατείας και χαζολογάνε…».

Τον θυμάμαι όταν τρέχω στην Εθνική και κόβω ταχύτητα. «Κι αν φθάσω μια ώρα αργότερα, τι έγινε;» σκέφτομαι. Η χαμηλότερη ταχύτητα κατεβάζει και την αδρεναλίνη. Έτσι, φθάνω στον προορισμό μου πιο ξεκούραστος, πιο χαλαρός κι έχοντας απολαύσει το τοπίο στην διαδρομή.
(Από το βιβλίο μου "Αντίο, Άγχος!")

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου