Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

184. Η συμπύκνωση του παρελθόντος

Όταν κοιτώ την γυναίκα μου, δεν βλέπω μόνο αυτήν. Βλέπω και όλο το βάθος του χρόνου που έχω ζήσει μαζί της, από τότε που γνωριστήκαμε. Όλο το μείγμα των αναμνήσεων και των εμπειριών γίνονται ένα με την μορφή της. Το ίδιο συμβαίνει με τους φίλους και τους γνωστούς.
Μοιάζει με τους πίνακες του Πικάσο όπου βλέποντας το προφίλ ενός προσώπου, ταυτόχρονα βλέπεις και το μάτι που βρίσκεται από την άλλη πλευρά και που, σύμφωνα με τους κανόνες της φυσικής, είναι αθέατο.
Αυτό το φαινόμενο εξηγεί:
  • το διάστημα που απαιτεί το «σπάσιμο του πάγου», σε μια σχέση.
  • την διαφορά στον τρόπο που βλέπουμε, διαχρονικά τους δικούς μας.
  • τον αλλιώτικο τρόπο με τον οποίο δύο άνθρωποι βλέπουν ένα κοινό γνωστό με  τον οποίο όμως  ο καθένας έχει διαφορετικό χρόνο γνωριμίας.
  • τον παρόμοιο τρόπο που βλέπονται φίλοι με κοινές εμπειρίες και μεγάλη διάρκεια γνωριμίας, π.χ. παλιοί φίλοι που μεγάλωσαν στην ίδια  γειτονιά.
  • τον τρόπο με τον οποίο βλέπονται οι εραστές. Ό καθένας βλέπει στον άλλο, μαζί με την μορφή του, και τις ερωτικές στιγμές που πέρασαν μαζί.
Το εικονιζόμενο έργο ΑΔΑΜ ΚΑΙ ΕΥΑ παρουσιάζεται αναλυτικά στη σύνδεση:
http://aris-tourgimata.blogspot.com/2011/05/adam-and-eve.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου