Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

189. Οι κλειδωμένες κόκκινες γραμμές

 Οι δημοσιογράφοι έχουν πλάκα με τα κλισέ τους. Στην καθημερινή αγωνία τους να γράψουν ή να πουν κάτι που θα εντυπωσιάσει,   αντί να επικεντρωθούν στην ουσία του  θέματος, καταφεύγουν στην ευκολία του κλισέ.   
Ιδού μερικά παραδείγματα:
  • Προτιμούν το τρομοκρατικό "επάρατη νόσος" αντί "καρκίνος".
  • "Βάλτε μια άνω τελεία" λανσάρισε πρώτος ο κ. Παναγιωτόπουλος για να διακόψει προσωρινά τον τηλεοπτικό καλεσμένο του. Κι ύστερα έγινε σημαία και πήρε σβάρνα όλα τα κανάλια και τα ραδιόφωνα.
  • Τα ρήματα προσδιορίζω, συμφωνώ, καθορίζω, αποφασίζω και τα συναφή έχουν αντικατασταθεί από το πιασάρικο "κλειδώνω". Έτσι έχουμε: "Η ημερομηνία κλείδωσε...", "τα μέτρα κλείδωσαν..." κλπ. Δεν υπάρχει πλέον δελτίο ειδήσεων (τηλεοπτικό ή ραδιοφωνικό), δεν υπάρχει ρεπορτάζ ή άρθρο στον τύπο, που να μην περιέχει πεντέξι "κλειδώματα". Η κατάχρηση κατέστρεψε την όποια αρχική πρωτοτυπία της λέξης. 
  • Ωσαύτως, κάθε υπουργός, βουλευτής, δήμαρχος, συνδικαλιστής, ή πρόεδρος δημόσιου οργανισμού, που σέβεται τον εαυτό του, φροντίζει να διατυμπανίσει την δική του "κόκκινη γραμμή", σύμφωνα με την δημοσιογραφική φρασεολογία.   
    Προχθές άκουσα, από νέο ρεπόρτερ, το αμίμητο : "Οι κόκκινες γραμμές για τον υπουργό κ. Τάδε κλείδωσαν και είναι...". Αμπαλάζ δύο-σε-ένα!. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου