Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

194. Τα κινηματογραφικά τσιγάρα

Ήθελα να έβλεπα μια στατιστική για τους τόνους τσιγάρων που έχουν καπνίσει οι ηθοποιοί του σινεμά (ενίοτε και του θεάτρου) παγκοσμίως. Είναι για γέλια να βλέπεις πως δεν υπάρχει ταινία, κυρίως στον παλιό κινηματογράφο, χωρίς πρωταγωνιστές με τσιγάρο στο χέρι. Και δεν μιλάω μόνο για όσους έχουν ταυτίσει το παίξιμό τους με το κάπνισμα όπως ο Χάμφρεϋ Μπόγκαρτ και ο Νίκος Κούρκουλος. Αλλά βλέπεις κωμωδίες, σε άσχετες σκηνές, ακόμη και τον ηθοποιό να καπνίζει. Από τον άβολο τρόπο που κρατάει το τσιγάρο (χωρίς να το κάνει γι' αστείο) καταλαβαίνεις πως ο άνθρωπος δεν είναι καπνιστής.
     Κι ύστερα απορούμε γιατί το κάπνισμα αποκτά νέους πελάτες παρά τις αρνητικές διαφημίσεις. Εκτός κι αν υπάρχει υπόγεια διαπλοκή ανάμεσα στις καπνοβιομηχανίες και στους παραγωγούς ταινιών για γκρίζα διαφήμιση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου