Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

203. Το άγγιγμα της Ιουλιέτας

        Οι γλύπτες, δικαίως, δεν θέλουν τους επισκέπτες να αγγίζουν τα έργα τους. Όμως, όπως  πίνεις κρασί και τσουγκρίζεις το ποτήρι για να ευφρανθεί και η ακοή σου, έτσι κι όταν βλέπεις ένα γλυπτό θέλεις και η αφή να συμμετέχει. Εξάλλου, το ίδιο το γλυπτό σε προκαλεί να το αγγίξεις, πράγμα που δεν συμβαίνει σε κανένα άλλο είδος τέχνης π.χ. ζωγραφική.
Πρόσφατα, δημιουργήθηκε ένα πρόγραμμα επίσκεψης στα μουσεία και στις γκαλερί με οποίο οι τυφλοί “βλέπουν” γλυπτά με  της αφή.
     Έξω από το “σπίτι της Ιουλιέττας” στην Βερόνα της Ιταλίας, υπάρχει μπρούτζινο ολόσωμο άγαλμα της Σαιξπηρικής ηρωίδας. Το δεξί της στήθος είναι μονίμως καλογυαλισμένο από τα “αγγίγματα” των εκατοντάδων καθημερινών επισκεπτών-επίδοξων Ρωμαίων…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου