Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

408. Ο Πυθαγόρειος κύριος Νίκος

Θυμάμαι πάντα την παραίνεση των Πυθαγορείων "Αισχύνεο σαυτόν", που σημαίνει "να σέβεσαι τον εαυτό σου".
Την περασμένη εβδομάδα, ο εβδομηντάχρονος Νίκος Δ., συνταξιούχος αστυνομικός και γεροντοπαλίκαρο, μου έλεγε ότι στo μαγαζί που άνοιξε στη γειτονιά του, υπάρχουν πολλές ωραίες γυναίκες, ανάμεσά τους και μικρές κοπέλες, που όμως "δεν τις πονηρεύομαι επειδή σέβομαι τον εαυτό μου»! Να και Πυθαγόρειος ο κύριος Νίκος! 

(Εικονίζεται το έργο μου "Πυθαγόρας". Βρήκα πεταμένο ένα σπασμένο κομμάτι από μαντέμι. Το διαφανές βερνίκι ζωντάνεψε το χρώμα της σκουριάς. Η προσθήκη λίγων γραμμάτων το μετέτρεψε σε "Πυθαγόρειο Θεώρημα". 
I picked from the street this broken piece of iron. The transparent varnish revived the color of the rust. The addition of the letters c2=a2+b2 converted it to the illustration of the famous “Pythagorean Theorem”.) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου