Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

445. Η ζωντοχήρα και ο φαλλοκράτης

Φίλη μας, πρόσφατα διαζευγμένη, μας διηγήθηκε κλαίγοντας ότι,  φεύγοντας με βροχή από γάμο, δέχτηκε την προσφορά άλλου προσκεκλημένου να την συνοδεύσει στο σπίτι της με το αυτοκίνητό του. Καθ' οδόν όμως εκείνος άλλαξε πορεία και κατευθύνθηκε προς το δικό του σπίτι. Όταν αυτή διαμαρτυρήθηκε, της είπε κυνικά: «Έλα, μωρέ, πώς κάνεις έτσι, ζωντοχήρα δεν είσαι;». Νόμιζε ο ηλίθιος πως η κάθε διαζευγμένη είναι άμεσα διαθέσιμη στον πρώτο τυχόντα. 

Άραγε, στο υπό συζήτηση στην Βουλή αντιρατσιστικό νομοσχέδιο λαμβάνεται πρόνοια για τον φαλλοκρατικό ρατσισμό;  Αυτός είναι πολύ πιο βαθύς, ευρύς, επώδυνος και επικίνδυνος από ό,τι δείχνει. Περιλαμβάνει από ομοφοβία (που οδηγεί σε χλευασμό μέχρι και σε αυτοχειριασμό ομοφυλοφίλων), εξευτελισμό, ξυλοδαρμό και βιασμό γυναικών, και  φτάνει ίσαμε την γνωστή "παραίνεση" σε γυναίκα οδηγό «άντε, μωρή, στο σπίτι σου να πλύνεις κανένα πιάτο».

Πίσω από τον φαλλοκρατικό ρατσισμό κρύβεται η έλλειψη εμπιστοσύνης του δράστη στον ανδρισμό του. Προσπαθεί να καλύψει αυτή την έλλειψη με την συγκεκριμένη συμπεριφορά. Ένας άνδρας που πιστεύει στον ανδρισμό του δεν έχει ανάγκη να είναι φαλλοκράτης. 

(Εικονίζεται το έργο μου "Αδάμ και Εύα" από την συλλογή "Μπουκάλια") 

     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου