Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

433. Ευρυδίκη: μια καταπληκτική θεατρική παράσταση

   Είδα, στο θέατρο "Πορεία", την παράσταση: "Ευρυδίκη" ή «Ένα μιούζικαλ στον Άδη», της νέας αμερικανίδας συγγραφέως Sarah Ruhl. Στηρίζεται στον γνωστό μύθο του Ορφέα και της Ευρυδίκης. Ονειρική σκηνοθεσία του Δημήτρη Τάρλοου, υπέροχη μουσική, έξοχοι ηθοποιοί, εξαιρετικά κοστούμια.
   
  Αυτό που πρόσθεσε την  "τέταρτη διάσταση" και απογείωσε την παράσταση ήταν η κίνηση των ηθοποιών, την οποία δίδαξε η ταλαντούχος Ζωή Χατζηαντωνίου.
   
   Κάθε Τετάρτη, γενική είσοδος 10 ευρώ. Περισσότερα για την παράσταση εδώ: http://www.poreiatheatre.com/gr/performances/current/eyrydiki/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου