Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

512. "Ανέλαβε την ευθύνη"

Οργίζομαι όταν διαβάζω στις εφημερίδες, πως την ευθύνη για ένα τρομοκρατικό χτύπημα ανέλαβε με προκήρυξη η τάδε οργάνωση. Για ποια ευθύνη μιλάμε; Όταν κάποιος αναλαμβάνει την ευθύνη βγαίνει μπροστά, δείχνει το πρόσωπό του και λέει λεβέντικα "εγώ το έκανα, είμαι έτοιμος να υποστώ τις συνέπειες". Όπως λέει ευθαρσώς ο μαθητής στον γυμνασιάρχη όταν ολόκληρη η τάξη απειλείται με αποβολή για μια σκανταλιά του.

Ο τρομοκράτης που κρύβεται πίσω μια οργάνωση, (γνωστή μόνο κατ΄ όνομα, που και αυτό αλλάζει), καλύπτει το πρόσωπό του με κράνος μοτοσικλετιστή, μασκαρεύεται με περούκες σαν τραβεστί, κινείται σαν τυφλοπόντικας στο σκοτάδι, ποιαν ακριβώς ευθύνη αναλαμβάνει; 

Κι αν ο ίδιος νομίζει ότι ηρωικά "αναλαμβάνει την ευθύνη" της αποτρόπαιης πράξης του, για ποιον λόγο τα ΜΜΕ νομιμοποιούν την δοξασία του επαναλαμβάνοντας την φράση αυτή και εξευτελίζοντας την λέξη "ευθύνη"; Μέχρι και ο Σάββας Ξηρός έγραψε βιβλίο με τίτλο "Πολιτική ευθύνη". Ο κρυπτόμενος επιμελώς μέχρι να σκάσει η βόμβα στα χέρια του μιλάει για ευθύνη, έστω και πολιτική, λες και ήταν ο Χαρίλαος Τρικούπης όταν ανήγγειλε την πτώχευση της χώρας!

Εξευτελισμό της λέξης όμως κάνουν και οι πολιτικοί όταν αναλαμβάνουν, άμα παραζοριστούν, την πολιτική ευθύνη, που ξέρουν πολύ καλά ότι δεν επισείει καμιά τιμωρία. Λεονταρισμοί εκ του ασφαλούς. 

Χρειάζεται υψηλό αίσθημα ευθύνης για να χρησιμοποιείς την λέξη ευθύνη. Είναι πολύ βαριά. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου