Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

347. Μια μερίδα…μακαρόνι!

          Μέχρι πριν από κάποια χρόνια, οι πινακίδες έξω από τα καταστήματα ανάφεραν τα πωλούμενα είδη στον πληθυντικό: είδη δώρων, έπιπλα, μεζέδες, υαλικά, υφάσματα, ρούχα, γλυκά κουταλιού-ταψιού, καπέλα, τυρόπιττες, πάστες, κοσμήματα κλπ.
Τον τελευταίο καιρό, έγινε μόδα ο ενικός: έπιπλο, γλυκό, καφές, ρούχο, τυρόπιττα, κόσμημα, δώρο και πάει λέγοντας. Νομίζουν ίσως πως έτσι το διαφημιζόμενο είδος αποκτά μοναδικότητα, ξεφεύγει από τον σωρό, γίνεται σικάτο.  Μου φαίνεται εξεζητημένο και λίγο αστείο. 
Γελώ κάθε φορά που βλέπω ταμπέλα εστιατορίου που πληροφορεί τους περαστικούς ότι εκεί μπορούν να φάνε…μακαρόνι. Την επομένη φορά θα μπω και θα παραγγείλω μία  μερίδα μακαρόνι, μία ρεβίθι και μια χούφτα ελιά! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου