Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

165. To άθλιο, κατά χριστιανισμό, σώμα

Το ανθρώπινο σώμα, ενώ εξυμνείται ως "οίκος του Θεού", συχνά περιφρονείται στα χριστιανικά κείμενα, αναφερόμενο ως «άθλιο», ως ταπεινό «σαρκίο», πουτου αξίζει ο βασανισμός, η στέρηση και η κακοποίηση. 

Αντίθετα, στην αρχαία Ελλάδα, είχε θεοποιηθεί, με την θεά Αφροδίτη, και όχι μόνο.

Η πρώτη θεώρηση είναι εναντίον της βιολογίας και του φυσιολογικού ενώ η δεύτερη ταυτίζεται πλήρως μαζί τους. Διαστροφή;

1 σχόλιο:

  1. καμία. Είναι όλα ζήτημα ερμηνείας. Ουσιαστικά το σώμα εξυμνείται στον χριστιανισμό, αλλά διευκρινίζεται πως αποτελεί ένα μέσο, προσωρινό μέσο. Σχετικοί χαρακτηρισμοί όπως αυτοί που αναφέρεις έχουν την έννοια της συγκρίσεως με τη σημαντικότητα του πνεύματος και αν αναλογιστείς την τότε κοινωνία με τις τότε αντιλήψεις, φτάνεις εύκολα στο συμπέρασμα πως δεν πρόκειται για ένα αρνητικό γεγονός :[

    ΑπάντησηΔιαγραφή