Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

289. Η πoνηρή αστρολόγος και η αφελής γιατρός

Μία γνωστή αστρολόγος επισκέφτηκε φίλη μας γιατρό για υπόθεσή της. Μετά την εξέταση, κοίταξε την γιατρό για λίγο στα μάτια στα μάτια και "μάντεψε" πως η φίλη μας, τον τελευταίο καιρό (δεν τον καθόρισε) έχει ταλαιπωρηθεί από θάνατο (τίνος; συγγενούς, φίλου, δεν είπε). Της ζήτησε δε να έλθει σπίτι της για να της πει κι άλλα. 
Αυτή, η αφελής, την πίστεψε. Δεν σκέφτηκε ότι στα δέκα άτομα άνω των σαράντα ετών, είναι βέβαιο πως οι εννέα έχουν κάποιον στον κύκλο τους, που πέθανε πριν από μια εβδομάδα έως δέκα χρόνια.

Ο θαυμασμός της γιατρού αυξήθηκε διότι η αστρολόγος δεν χρησιμοποίησε ούτερ τράπουλα, ούτε ζώδια, ούτε χειρομαντεία, ούτε φλιτζάνι καφέ, ούτε υπνωτισμός ούτε τίποτε! Απλά "διάβασε" τα μάτια της. 

Αν τις ανοησίες της αστρολόγου χάφτουν επιστήμονες όπως η γιατρός, (με μεταπτυχιακό στην Αμερική, παρακαλώ) φαντάσου τι γίνεται στον υπόλοιπο κόσμο. Έτσι εξηγούνται και τα πέντε εκατομμύρια ευρώ που βρήκε το ΣΔΟΕ τις προάλλες σε λογαριασμό κάποιου αστρολόγου.
(Εικονίζεται το έργο μου "Ιχθείς" από την συλλογή "Σινική σε βότσαλο")

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου