Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

281. ΤΟ ΣΚΑΚΙ ΤΟΥ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ (Poseidon's chessboard)

     Παίζω σκάκι από μικρός. Πάντα ήθελα να φτιάξω την δική μου σκακιέρα. Την ιδέα μου έδωσαν τα όστρακα.
     Ξεχώρισα τα μικρόσωμα για στρατιώτες, ίδια αλλά μεγαλύτερα για Αξιωματικούς, φανταχτερά για Βασιλείς-Βασίλισσες, στρογγυλά για Πύργους και μακρόστενα για Ίππους.
     Ο διαχωρισμός τους σε μαύρα-άσπρα πιόνια έγινε με τα βότσαλα-βάσεις στο αντίστοιχο χρώμα.
     Η βάση της σκακιέρας έπρεπε να είναι με ανάλογα υλικά. Σε κόντρα πλακέ θαλάσσης, κόλλησα τετράγωνα με άμμο λευκή Αιγίνης και μαύρη Σαντορίνης.
     Την αφιέρωσα στον...Ποσειδώνα!

 

     I have been playing  chess since I was a boy. I always wanted to make my own chessboard. To this end, I was inspired by the shells. I picked small sized shells for the pawns, bigger for the Bishops, round for the Towers, thin for the Horses and fancy for the Queens and the Kings.

      The distinction between blacks and whites was made through the respectively colored pebbles used for their base.

     The board had to be made from sea-born material. Therefore, I used white sand from the Aegina Island and black sand from the Santorini Island.

     I devoted my chessboard to Poseidon, of course…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου