Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

295. ΡΟΜΦΑΙΑ

Αρχικά νόμισα ότι ήταν κάποια παλιά σπάθα. Έψαξα μάλιστα για να βρω κάποια ίχνη…αίματος. Επρόκειτο για εργαλείο που ξεκλαρίζει δέντρα. Όμως, το σχήμα και η κοφτερή κάμα του συνέχιζε να μου θυμίζει φονικό όπλο.
Ο γλόμπος, στρογγυλός και εύθραυστος παίζει τον ρόλο του θύματος.

Initially I was thinking that this is a kind of an old times sword. I examined it carefully to find some…blood. It proved to be just a tool for cutting tree branches. Nevertheless, its shape and sharp edge still reminds me of a weapon.
The electric bulb, round and fragile, plays the role of the victim.

(Έργο μου από την συλλογή "Εργαλεία") 

2 σχόλια:

  1. Αρη θερμα συγχαρητηρια για το συγγραφικο και πνευματικο σου εργο.Go on!!Κ.Αλατοπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κώστα, σ' ευχαριστώ πολύ να είσαι πάντα καλά.
    Άρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή