Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

283. Η χειραψία του Κοεμτζή

Την ιστορία του Νίκου Κοεμτζή παρακολούθησα από τον τύπο τις εποχής, από τους στίχους του τραγουδιού "Μακρύ ζεϊμπέκικο για τον Νίκο", του Σαββόπουλου και από την ταινία "Παραγγελιά" του Παύλου Τάσιου.

Την αυθεντική ιστορία διάβασα χρόνια αργότερα, στο αυτοβιογραφικό βιβλίο που έγραψε ο ίδιος ο Κοεμτζής και πουλούσε, μετά την αποφυλάκισή του, στους δρόμους για βιοπορισμό. Τo αγόρασα από τον ίδιο, περνώντας τυχαία έξω από τα δικαστήρια της Ευελπίδων, όπου είχε το στέκι του. Στάθηκα λίγο απόμακρα και τον παρατηρούσα. Έγραφε την αφιέρωση στο βιβλίο και το παρέδιδε στον πελάτη με εγκάρδια χειραψία. Ήθελα να το πάρω κι εγώ αλλά δίσταζα. Σκεφτόμουν με αποτροπιασμό την επαφή μου με μια παλάμη που κάποτε έσφιγγε ένα μαχαίρι και σκορπούσε τον θάνατο, παρά τα όποια ελαφρυντικά. Με την φαντασία μου έβλεπα το αίμα των θυμάτων να λερώνει ακόμη τα δάχτυλά του. Φοβόμουν πως η χειραψία του θα με μόλυνε.

Νικώντας τις προκαταλήψεις μου, πλησίασα, αγόρασα το βιβλίο και έσφιξα την προτεταμένη παλάμη. Ήταν μεγάλη, σαρκώδης και ιδιαίτερα ζεστή. Όχι, όταν έφθασα σπίτι, δεν έτρεξα να πλύνω τα χέρια μου.    
  
Πέθανε πριν λίγες μέρες στο δρόμο, πουλώντας το βιβλίο του. Από ασιτία, είπαν κάποιοι. Ήταν 74 χρονών. Θεός σχωρέστον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου