Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

204. Ο αυτοματισμός του αυτοκινήτου

       Κάθισα και μέτρησα σήμερα όλα τα κουμπιά, λεβιέδες και διακόπτες που χειρίζομαι όταν οδηγώ. Τα καθαρά αυτοκινητιστικά μέρη είναι γύρω στα 55. Συν 4 το κάθισμα, 10 το κλιματιστικό και 15 το ραδιοσύνολο.  Συνολικά, γύρω στα 85. Ομολογώ ότι κάποια από αυτά δεν τα αγγίζω ποτέ γιατί δεν ξέρω καν σε τι χρησιμεύουν.
Υποθέτω ότι, με την  πρόοδο της τεχνολογίας, ο αριθμός αυτός διαρκώς θα μεγαλώνει.
Αναρωτιέμαι πόσα τέτοια εξαρτήματα είχε το πρώτο αυτοκίνητο που κυκλοφόρησε. Ίσως πεντέξι.
Θαυμάζω το πλήθος των κουμπιών, μοχλών και φωτεινών ενδείξεων στο πιλοτήριο  αεροπλάνου. Εκεί  σαστίζω. Πώς τα κουμαντάρεις; Να γιατί δεν έγινα πιλότος. Έστω κι αν στο δημοτικό, στην έκθεση με το κλασικό θέμα «τι θα γίνω όταν μεγαλώσω», πάντα έγραφα «αεροπόρος». Επάγγελμα αβανταδόρικο με πολλά και εντυπωσιακά: τι που πετούσα σαν πουλί, τι κάμποι σαν πράσινα χαλιά, τι ποτάμια σαν αργυρά φίδια, και πάει λέγοντας. Έτσι, τσιμπούσα και το δεκάρι…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου