Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

44. Μαλλιά-φολίδες

Θαυμάζουμε τα ωραία ξανθά (ή μελαχρινά ή καστανά) μακριά (ή κοντά) γυναικεία (ή αντρικά) μαλλιά. Πράγματι στολίζουν ένα ωραίο κεφάλι.

Αν όμως, αντί για τρίχες, το ανθρώπινο είδος είχε λέπια ή φολίδες στο κεφάλι ή ήταν από την φύση του εντελώς φαλακρό, τα πρότυπα της ομορφιάς θα είχανε προσαρμοστεί σε εκείνη την κατάσταση.

Τότε, όπως σε εμάς ένα κεφάλι με λέπια φαίνεται τερατώδες, έτσι και ένα κεφάλι με τρίχες θα φαινόταν εξίσου τερατώδες σε εκείνους τους ανθρώπους. 

Ό,τι ισχύει όμως για τα μαλλιά θα μπορούσε να ισχύσει και για καθένα από τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του ανθρώπινου σώματος.

Επομένως τα κριτήρια του κάλλους δεν είναι αντικειμενικά αλλά προσαρμοζόμενα στις εκάστοτε συνθήκες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου