Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

66. Οι κύκλοι των γνωστών μου

Σε κάθε φάση της ζωής μου ο κύκλος των γνωστών μου διευρυνόταν.
Στο νήπιο, περιοριζόταν στην οικογένεια και συγγενείς.
Στο δημοτικό, μπήκαν οι συμμαθητές και φίλοι της γειτονιάς.
Στο γυμνάσιο, προστέθηκαν οι συμμαθητές από τα Αγγλικά, ενώ στο λύκειο, από το φροντιστήριο για τις εισαγωγικές.
Στο πανεπιστήμιο, οι συμφοιτητές και οι προσωπικοί φίλοι.
Στο στρατό, οι συνάδελφοι. Στους  επαγγελματικούς χώρους, οι συνάδελφοι, συνεργάτες και πελάτες.
Οι εκάστοτε γείτονες. Το σόι της γυναίκας μου. Οι νέοι φίλοι από τον ροταριανό όμιλο.  
     
Είναι ωραίο να κάνεις νέες γνωριμίες. Είναι σαν να ταξιδεύεις και να γνωρίζεις ξένους τόπους.

Στην ηλικία μου, τα περιθώρια στενεύουν. Ίσως ο τελευταίος κύκλος γνωριμιών μου να είναι σε κάποιον οίκο ευγηρίας…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου