Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

59. Από το κακό όνειρο, στην πραγματικότητα

Μια μοναδική απόλαυση που δίνει το κρεβάτι είναι όταν ξυπνάς από ένα κακό όνειρο και μεταφέρεσαι, ακαριαία, από τον εφιαλτικό τόπο, στην ασφάλεια και την θαλπωρή του.
     
Μιλώντας για κρεβάτι, ας θυμηθούμε ότι είναι το μέρος που:
·         περνάμε το ένα τρίτο της ζωής μας, κοιμώμενοι. 
·         κάνουμε σεξ (η τάδε κάνει «καλό κρεβάτι», αλλά ποτέ ο τάδε).
·         σπέρνουμε τα παιδιά μας (συνήθως...).
·         γεννάμε τα παιδιά μας.
·         ξεκουραζόμαστε διαβάζοντας ("bed time stories") ή βλέποντας τηλεόραση.
·         ξαπλώνουμε όταν είμαστε άρρωστοι («το κρεβάτι του πόνου»).
·         πεθαίνουμε. Tο να πεθάνει κάποιος στο κρεβάτι θεωρείται τυχερός, αφού δεν πήγε από ατύχημα ή βίαιο θάνατο.  Χαριτολογώντας, ο Μαρκ Τουαίν είχε πει πως το πιο επικίνδυνο μέρος του κόσμου είναι το…κρεβάτι, αφού εκεί πεθαίνουν οι περισσότεροι άνθρωποι!

Κοντολογίς, το κρεβάτι είναι το πιο σημαντικό έπιπλο της ζωής μας, σπουδαιότερο κι από το τραπέζι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου