Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

108. Το σύνδρομο της κλειδαρότρυπας

   Τα διηγήματα, τα μυθιστορήματα, οι βιογραφίες, οι κινηματογραφικές ταινίες, τα τηλεοπτικά σήριαλ και οι θεατρικές παραστάσεις έχουν κάτι κοινό με το κουτσομπολιό: Αναφέρονται στην ζωή κάποιου τρίτου. Ο αναγνώστης ή ο θεατής μολονότι δεν επεμβαίνει, συμμετέχει διανοητικά και συναισθηματικά στα δρώμενα, ερήμην των  πρωταγωνιστών. Είναι σαν να παρακολουθεί την ζωή τους από την κλειδαρότρυπα. 
     Στο "σύνδρομο της κλειδαρότρυπας"  στηρίζονται πολλές ακόμη αφηγηματικές τέχνες: παραμύθια, έπη κλπ  
     Το ενδιαφέρον για την ζωή του άλλου είναι ακόμη πιο έντονο όταν αφορά γνωστά μας πρόσωπα: φίλους, συγγενείς, γείτονες, κλπ.
     Τελικά, το "σύνδρομο της κλειδαρότρυπας" είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της κοινωνικότητάς μας.     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου