Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

112. Ο μαθητευόμενος (πυρηνικός) μάγος

    Νομίζω πως το καλλίτερο κομμάτι της υπέροχης και κλασικής πλέον ταινίας του Ντίσνεϋ «Φαντασία» είναι ο «Μαθητευόμενος μάγος». Ο Μίκι, στον επώνυμο ρόλο, εκμεταλλεύεται την απουσία του δασκάλου του για να δοκιμάσει τις γνώσεις του. Βάζει τις σκούπες να γεμίζουν τους κουβάδες από το πηγάδι και να τους αδειάζουν στην δεξαμενή. Η δεξαμενή ξεχείλισε αλλά ο Μίκι δεν ήξερε πώς να τις κάνει να σταματήσουν. Ώσπου εμφανίστηκε ο δάσκαλός του και διέκοψε την πλημμύρα.  
     Αυτή η εικόνα μου έρχεται συνεχώς στο νου τούτες τις μέρες. Στο ρόλο του Μίκι είναι οι Γιαπωνέζοι  πυρηνικοί επιστήμονες, και στη θέση των σκουπών τα πυρηνικά εργοστάσια, που, μετά το τσουνάμι, δεν μπορούν να τα σταματήσουν. Αντί για πλημμύρα, ο κίνδυνος πυρηνικής καταστροφής.
     Η διαφορά είναι ότι εδώ δεν αναμένεται κανένας «δάσκαλος» για να μας ξελασπώσει γιατί, απλά, δεν υπάρχει…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου