Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

115. Ετοιμότητα α λα Ελληνικά

Αξιοθαύμαστη η ετοιμότητα των Ιαπώνων, (μολονότι δεν απεσόβησε την  τραγωδία που έπληξε την χώρα), σύμφωνα με την μαρτυρία της κυρίας Μακιχάρα:
«...Λίγες ώρες µετά τον µεγάλο σεισµό, το κινητό µου βγάζει έναν χαρακτηριστικό ήχο, σηµάδι ότι η ΕΜΥ εξέδωσε προειδοποίηση πως επίκειται ισχυρός µετασεισµός.
»…Ο µηχανοδηγός µάς ανακοίνωσε από τα µεγάφωνα ότι θα φρενάρει απότοµα. Σε λίγα δευτερόλεπτα σταµατήσαµε.
»…Στην οθόνη της τηλεόρασης είδα τον χάρτη της Ιαπωνίας να αναβοσβήνει, που σήµαινε προειδοποίηση για τσουνάµι.
»…Οι μαθητές κυκλοφορούσαν στις τάξεις κρατώντας κουβέρτες και έτρωγαν µπισκότα «έκτακτης ανάγκης».

Το σύστημά τους είναι ανεφάρμοστο στον Ελλάδα, για τους εξής λόγους:
·                     Κακοήθεις φαρσέρ θα στέλνουν ψεύτικα SMS για επικείμενο σεισμό και θα δημιουργήσουν το σύνδρομο του ψεύτη τσοπάνου, αχρηστεύοντας το σύστημα.
·                     Ο μηχανοδηγός δεν θα ανακοινώσει τίποτε από το μεγάφωνο, λόγω  απεργίας των τρένων.
·                     Όταν οι τηλεοράσεις  θα δείχνουν το χάρτη της Ελλάδας να αναβοσβήνει, ο κόσμος θα νομίζει ότι πουλήθηκε σε πλειστηριασμό.
·                     Οι μαθητές θα έχουν ξεμείνει από "μπισκότα έκτακτης ανάγκης", επειδή θα τα έχουν φάει στην τελευταία κατάληψη του σχολείου τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου