Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

110. H μυθοποίηση στη ζωή μας

   Τι θα ήταν άραγε η ζωή μας χωρίς μυθοποίηση; Μυθοποιούμε πολύ περισσότερα πράγματα από ότι φανταζόμαστε. Πέραν των κλασικών (έρωτας, σεξ, θρησκείας), υπάρχουν και πολλά άλλα. Για παράδειγμα:
  • οι διακοπές σε κάποιο εξοχικό μέρος που, όταν ξαναπάμε, μετά από καιρό,  μας απογοητεύει.
  • Ο άνθρωπος που μας εντυπωσίασε αλλά όταν τον γνωρίσαμε καλλίτερα φάνηκε η γύμνια του.
  • Μια κινηματογραφική ταινία, που, όταν το είδαμε νέοι, με τις περιορισμένες παραστάσεις που είχαμε τότε, μας φάνηκε υπέροχη ενώ αργότερα, πλούσιοι σε παραστάσεις και εμπειρίες, αδιάφορη.
     Μήπως και ο θάνατος, μια μεγάλη μυθοποίηση δεν είναι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου