Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

122. Ο κόσμος πίσω από τα μάτια

Βλέπω τα μάτια του άλλου. Πίσω τους βρίσκεται ο εγκέφαλός του. Μέσα εκεί φωλιάζει ένας ολόκληρος κόσμος. Είναι οι εμπειρίες, οι γνώσεις, τα πιστεύω, οι πεποιθήσεις, οι αγωνίες, τα άγχη, οι ελπίδες, τα όνειρα, οι πόθοι, τα πάθη, οι φοβίες, οι ζήλιες, οι φθόνοι, τα τραύματα, τα ενδιαφέροντα, τα μίση, οι ενοχές, οι αγάπες, οι έρωτες, οι καλοσύνες, οι αγιοσύνες του.
Εγώ δεν βλέπω τίποτε από όλα αυτά. Προσπαθώ να μαντέψω τι κρύβει αυτός ο κόσμος κοιτώντας μέσα από δυο τοσοδούλες χαραμάδες: τα μάτια του. 
Ο δικός μου κόσμος επικοινωνεί με τον δικό του, κατ’ αρχήν, με τα μάτια. Μετά, με τα λόγια. Ανταλλάσσουμε γνώμες, απόψεις, πληροφορίες, συναισθήματα, άλλοτε ειλικρινή, άλλοτε επίτηδες παραποιημένα. Επιδιώκουμε να δείξουμε τον κόσμο μας καλλίτερο από αυτόν που είναι στην πραγματικότητα. Είτε από συμφέρον, είτε από ντροπή είτε από εγωισμό.
Τελικά, ύστερα ακόμη κι από δεκαετίες συμβίωσης, ειλικρινούς έρωτα και βαθειάς αγάπης, πεθαίνουμε και έχουμε ανταλλάξει μόνο ένα μικρό κομμάτι του κόσμου μας.
      Ερχόμαστε μόνοι, ζούμε μόνοι, φεύγουμε μόνοι. 
(Εικονίζεται το έργο μου "Αυγά μάτια" από την συλλογή "Σιγά τ' αυγά!")

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου