Φίλε επισκέπτη,

Καλωσόρισες στο ιστολόγιό μου .

Είμαι ο Άρης Γαβριηλίδης γεννημένος το 1948 στον Πειραιά. Σπούδασα οικονομικά στην Νομική Αθηνών και σταδιοδρόμησα ως διευθυντικό στέλεχος σε ναυτιλιακές τράπεζες και επιχειρήσεις. Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με τις δύο παλιές μου αγάπες: τη συγγραφή βιβλίων και την μικρογλυπτική (readymade, assemblance art)

Εδώ καταγράφω όσες από τις σκέψεις μου θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δημοσιευτούν. Εκθέτω επίσης φωτογραφίες από τα τεχνουργήματά μου, παρμένες από την "γκαλερί" της προσωπικής μου ιστοσελίδας: http://www.arisgavriilidis.gr/

Διευκρίνιση: ο τίτλος του blog, Aris-tourgimata, δεν οφείλεται σε οίηση αλλά σε λογοπαίγνιο: συνδυάζει το όνομά μου (Άρης) με τα δημι-ουργήματά μου (σκέψεις και τεχνουργήματα).

Φίλε επισκέπτη, ελπίζω να βρεις το ιστολόγιό μου ενδιαφέρον. Το σχόλιά σου ευπρόσδεκτα.

Σε περιμένω και:

Στην ιστοσελίδα μου: http://arisgavriilidis.gr/
στο Facebook: Aris Gavriilidis
στο Twitter: @agavriel1

EMAIL

24. Το μακρύ σχοινί της ζωής

Φαντάζομαι την ζωή της ανθρωπότητας, από την απαρχή της γέννησής της μέχρι τώρα, σαν ένα μακρύ σχοινί φτιαγμένο με πολλές ίνες.

Κάθε ίνα και ένας άνθρωπος.

Δυο ίνες ενώνονται και φτιάχνουν μια νέα ίνα.

Οι γονείς-ίνες κάποτε πεθαίνουν και κόβονται και συνεχίζουν το σχοινί οι νέες ίνες.

Κάποιες ίνες κόβονται χωρίς να δημιουργήσουν νέες ίνες είτε γιατί δεν θέλησαν είτε γιατί  δεν μπόρεσαν να τεκνο-ινο-ποιήσουν.

Το πάχος του σχοινιού αυξομειώνεται ανάλογα με τον εκάστοτε πληθυσμό της γης. Γενικά, βαίνει αυξανόμενο. 

Το σχοινί αενάως επεκτείνεται παρά το πεπερασμένο μήκος, μικρό ή μεγάλο της κάθε ίνας, επειδή όλες οι ίνες πλέκονται μεταξύ τους.

Έτσι, άλλωστε, συμβαίνει με τα πραγματικά σχοινιά.

Έτσι και με την γριά που γνέθει με την ρόκα προσθέτοντας διαρκώς νέες τούφες μαλλιού, που συμπλεκόμενες με τις προηγούμενες, επιμηκύνουν το νήμα.

Προφανώς το ανθρώπινο σχοινί ξεκίνησε με ελάχιστες πρώτες ίνες. Άραγε, με πόσες θα σταματήσει, οψέποτε συμβεί αυτό;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου